NASA a descoperit un nou tip de tsunami, însă acesta nu are loc pe pământ, ci în spaţiu - www.infoziare.ro

Forţa acestor valuri este îndeajuns de mare pentru a împiedica formare unor noi stele din norii de gaz. [citeste]

Actualizata la: 27 mar 2020
Ziarul: Descopera
Link stire: http://feedproxy.google.com/~r/descopera/iIyY/~3/F0sJkfWo4gg/19003411-valurile-de-radiatii-emise-de-catre-quasari-impiedica-formarea-unor-noi-stele

citeste deschide in pagina noua

Stiri asemanatoare:

Nasa a descoperit un Super-Pământ la distanță de 31 de ani lumină - 41% - HotNews
Călătoria în spaţiu te face alt om. La propriu! Cercetătorii NASA au descoperit schimbări majore în ADN-ul astronautului Scott Kelly - 40% - Descopera
Un asteroid descoperit recent de către NASA se va apropia vineri noaptea de Pământ - 40% - Descopera
TESS, noul telescop al NASA, a descoperit două noi planete la cinci luni după lansare. Una dintre ele este "super-Pământ" - 37% - Descopera
Piromani în spaţiu. NASA studiază modul în care diferite substanţe ard în spaţiu pentru a face navetele spaţiale mai sigure şi mai eficiente - 36% - Descopera
La cinci luni de la lansare, un telescop NASA descoperă două noi planete, denumite "super-Pământ" şi "Pământ fierbinte" - 34% - Mediafax
Faze tari: Un bebeluş a fost născut din trei părinţi; "O bibliotecă de mărimea unui bloc". Ideea unui artist care unește comunități; Un bărbat a mers în spațiu, iar fratele lui geamăn a rămas pe Terra. Ce au descoperit oamenii de știință de la NASA când au studiat schimbările din corpurile lor - 33% - HotNews
A fost descoperit locul perfect pentru o colonie pe Lună? NASA a descoperit o reţea de tuneluri subterane ce ar putea conţine gheaţă - 31% - Descopera
NASA, noi imagini din spațiu. Ce a apărut în poze - 31% - DC News
NASA a detectat o explozie masivă în spaţiu - 31% - Descopera
NASA caută modalităţi de a creşte plante în spaţiu - 30% - Descopera
NASA "pleaca" in spatiu sa studieze cutremurele de pe Marte - 30% - Jurnalul National