Cercetătorii au anunţat descoperirea unei boli neurodegenerative care nu a o fost observată până acum - www.infoziare.ro

Această boală pare a duce la regresia dezvoltării şi la forme severe de epilepsie. [citeste]

Actualizata la: 27 mar 2020
Ziarul: Descopera
Link stire: http://feedproxy.google.com/~r/descopera/iIyY/~3/X2EOljoiBL4/19011043-cercetatorii-au-anuntat-descoperirea-unei-boli-neurodegenerative-care-nu-a-o-fost-observata-pana-acum

citeste deschide in pagina noua

Stiri asemanatoare:

Siberia antică este originea unei civilizații necunoscute până acum, spun cercetătorii - 30% - HotNews
Răceala ar putea fi tratată prin dezactivarea unei proteine. Descoperirea făcută de cercetătorii americani - 27% - Libertatea
Farmecul operei Mona Lisa poate fi rezultatul unei boli? Descoperirea făcută de un doctor - 27% - Descopera
Legătura neştiută până acum dintre varza roşie şi cancer. Cercetătorii au fost uluiţi! - 27% - Realitatea TV
S-a descoperit care e cea mai fericită etapă a unei căsnicii. Până și cercetătorii sunt surprinși - 26% - Realitatea TV
Organul care a stat 'ascuns' în corpul uman până acum. Cercetătorii indică un efect extrem de nociv pe care acesta îl poate avea - 26% - Descopera
Planta care vindecă sute de boli și o ai în casă. Nu știai până acum ceea ce poate face - 26% - Realitatea TV
Astronomii au observat proprietăţi ale unei stele neutronice care până acum au fost trecute cu vederea - 25% - Descopera
VIDEO. Imagini uimitoare de pe suprafaţa unei comete arată o lume care până acum a fost ascunsă - 25% - Descopera
Factorul esenţial al unei misiuni pe Marte care până acum a fost neglijat: este nevoie de un 'clovn' - 25% - Descopera
Activitate electromagnetică de un milion de ori mai intensă decât pe Pământ a fost observată în apropierea unei luni a lui Jupiter - 25% - Descopera
//www.descopera.ro/stiinta/17394747-activitate-electromagnetica-de-un-milion-de-ori-mai-intensa-decat-pe-pamant-a-fost-observata-in-apropierea-unei-luni-a-lui-jupiter