CANnual Conference ’19. Dacă ne uităm la motivele pentru care românii nu fac cumpărături online, observăm că nu o fac din cauză că nu au încredere. Aici trebuie să lucreze companiile, să câştige încrederea consumatorilor - www.infoziare.ro 

CANnual Conference ’19. Dacă ne uităm la motivele pentru care românii nu fac cumpărături online, observăm că nu o fac din cauză că nu au încredere. Aici trebuie să lucreze companiile, să câştige încrederea consumatorilor

CANnual Conference ’19. Dacă ne uităm la motivele pentru care românii nu fac cumpărături online, observăm că nu o fac din cauză că nu au încredere. Aici trebuie să lucreze companiile, să câştige încrederea consumatorilor

Marketingul digital nu trebuie privit de antreprenori ca fiind un cost, ci ca fiind o investiţie, deoarece prin publicitatea online companiile îşi pot majora vânzările, ca urmare sunt mai profitabile, a spus Elisabeta Moraru, country manager Google Ro­mânia în cadrul conferinţei CANnual Conference’19 organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu weCAN. [citeste]

Actualizata la: 09 noi 2019
Ziarul: Ziarul Financiar
Link stire: https://www.zf.ro/special/cannual-conference-19-ne-uitam-motivele-romanii-fac-cumparaturi-online-observam-fac-cauza-au-incredere-aici-lucreze-companiile-castige-increderea-consumatorilor-18553833

citeste deschide in pagina noua


Stiri asemanatoare:

Târgul Angajatorilor de Top: companiile caută angajaţi în IT&C, inginerie, resurse umane, customer support şi finanţe. Firmele trebuie să investească mai mult în brand pentru că în România candidaţii preferă companiile pe care le cunosc şi în care au încredere - 18% - Ziarul Financiar
https://www.zf.ro/eveniment/targul-angajatorilor-top-companiile-cauta-angajati-it-c-inginerie-resurse-umane-customer-support-finante-firmele-investeasca-mult-brand-romania-candidatii-prefera-companiile-le-cunosc-au-incredere-18505362
CANnual Conference ’19. Laszlo Szarvas, CEO Cafe Reklam: Cantitatea tot mai mare de date generată de răspândirea internetului a început să pregătească terenul pentru campanii personalizate - 18% - Ziarul Financiar
https://www.zf.ro/eveniment/cannual-conference-19-laszlo-szarvas-ceo-cafe-reklam-cantitatea-tot-mai-mare-de-date-generata-de-raspandirea-internetului-a-inceput-sa-pregateasca-terenul-pentru-campanii-personalizate-18553931
S-au schimbat regulile la plata cu cardul. Ce trebuie să știi dacă faci cumpărături online sau efectuezi plăți contactless - 17% - Libertatea
https://www.libertatea.ro/stiri/s-au-schimbat-regulile-la-plata-cu-cardul-masuri-suplimentare-de-securitate-la-platile-online-si-la-comercianti-potrivit-regulamentelor-ue-2746895
APC: Românii, consumatorii europeni care fac cele mai puţine cumpărături online - 17% - Romania Libera
http://romanialibera.ro/social/apc-romanii-consumatorii-europeni-care-fac-cele-mai-putine-cumparaturi-online-716048?utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=rss_ultimaora
De ce nu trebuie să facem cumpărături când suntem înfometați. Sfaturi pentru masa de Crăciun din partea unei asociații de protecție a consumatorilor - 16% - Libertatea
https://www.libertatea.ro/stiri/de-ce-nu-trebuie-sa-facem-cumparaturi-cand-suntem-infometati-sfaturi-pentru-masa-de-craciun-din-partea-unei-asociatii-de-protectie-consumatorilor-2495546
Urmează joi CANnual Conference ’19: Cum va fi comunicarea în Europa Centrală şi de Est şi ce impact are tehnologia asupra industriei de advertising? Anieszka Kosik, head of Facebook Polonia: Singurul lucru care se mişcă mai repede decât tehnologia sunt aşteptările clienţilor - 16% - Ziarul Financiar
https://www.zf.ro/eveniment/urmeaza-joi-cannual-conference-19-comunicarea-europa-centrala-est-impact-tehnologia-asupra-industriei-advertising-anieszka-kosik-head-of-facebook-polonia-singurul-lucru-misca-repede-tehnologia-18545138
EXCLUSIV | Mircea Rednic are încrederea unui fost portar al lui Dinamo: ”Trebuie lăsat să lucreze” - 16% - Pro Sport
http://feedproxy.google.com/~r/prosport/zWZD/~3/VQFjHQ85NPc/exclusiv-mircea-rednic-are-increderea-unui-fost-portar-al-lui-dinamo-trebuie-lasat-sa-lucreze-17844624
Românii, pe ultimul loc la cumpărături online - 16% - Digi24
https://www.digi24.ro/stiri/diverse/romanii-pe-ultimul-loc-la-cumparaturi-online-861581
Românii, pe ultimul loc în UE la cumpărături online - 16% - Digi24
https://www.digi24.ro/stiri/diverse/romanii-pe-ultimul-loc-la-cumparaturi-online-861581
O aplicație Google Chrome vă spune cât de mult trebuie să lucrați pentru a face cumpărături online - 15% - DC News
https://www.dcnews.ro/o-aplicatie-google-chrome-va-spune-cat-de-mult-trebuie-sa-lucrati-pentru-a-face-cumparaturi-online_683130.html
Amenzi colosale pentru companiile care încalcă drepturile consumatorilor - 15% - Adevarul
http://adevarul.ro/news/eveniment/amenzi-colosale-companiile-incalca-drepturile-consumatorilor-1_5c3e086fdf52022f75a6da8e/index.html
Romanii au facut cumparaturi online de peste 1 miliard de lei de Black Friday - 15% - Business 24
http://www.business24.ro/internet/cumparaturi-online/romanii-au-facut-cumparaturi-online-de-peste-1-miliard-de-lei-de-black-friday-1599392
Romanii vor face cumparaturi online de peste 3 miliarde de euro, in 2018 - 15% - Business 24
http://www.business24.ro/idei-afaceri/afaceri-online/romanii-vor-cumpara-online-produse-de-peste-3-miliarde-de-euro-in-2018-1591805
Plata cu cardul s-a schimbat de astăzi. Românii trebuie să bată PIN-ul pentru cumpărături sub 100 de lei - 15% - Fanatik
https://www.fanatik.ro/plata-cu-cardul-s-a-schimbat-de-astazi-romanii-trebuie-sa-bata-pin-ul-pentru-cumparaturi-sub-100-de-lei-19073337