AUDIENȚE MAI, în prime-time. Creșteri pentru posturile de știri, pe fondul alegerilor și a evenimentelor politice. Pro TV, pe plus la orașe și pe publicul comercial - www.infoziare.ro 

AUDIENȚE MAI, în prime-time. Creșteri pentru posturile de știri, pe fondul alegerilor și a evenimentelor politice. Pro TV, pe plus la orașe și pe publicul comercial

AUDIENȚE MAI, în prime-time. Creșteri pentru posturile de știri, pe fondul alegerilor și a evenimentelor politice. Pro TV, pe plus la orașe și pe publicul comercial

AUDIENȚE. Posturile TV, în prime-time, în luna mai. După ce în luna aprilie s-a încheiat Asia Express, unul dintre show-urile de forță ale Antenei 1, postul a pierdut, în medie, un punct de audiență pe toate cele trei targeturi, național, urban, comercial.&n [citeste]

Actualizata la: 05 iun 2019
Ziarul: Paginademedia
Link stire: https://www.paginademedia.ro/2019/06/audiente-prime-time-mai-2019

citeste deschide in pagina noua


Stiri asemanatoare:

Jurnalul de seară Digi24, lider de audiență în prime time pe publicul comercial - 32% - Digi24
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/jurnalul-de-seara-digi24-lider-de-audienta-in-prime-time-pe-publicul-comercial-1093541
Audienţe mai slabe odată cu venirea verii: cât au scăzut cifrele în luna mai. Posturile de ştiri au crescut, Antena 1 a revenit pe locul 2 pe comercial - 30% - Adevarul
http://adevarul.ro/entertainment/tv/audiente-mai-slabe-odata-venirea-verii-scazut-cifrele-luna-mai-posturile-stiri-crescut-antena-1-revenit-locul-2-comercial-1_5b16af56df52022f75cd7843/index.html